Top

Meer info

Bekijk hier de meest gestelde vragen of download de handleiding.

1. Welke films en series kan ik allemaal zien?
Vrijwel alle films en series. Bekend, minder bekend, van oud tot nieuw.

2. Ook Nederlandse films en series?
In mindere mate; bij “Uitzending gemist”.

3. 
Ik kan geen Nederlandse ondertiteling vinden.
Waarschijnlijk is de film of serie die u kijkt nog (te) nieuw, probeer het later nog eens.

4. De film of serie is niet in HD beschikbaar.
Waarschijnlijk is de film of serie die u kijkt nog (te) nieuw, probeer het later nog eens.

5. Ik kan een bepaalde film of serie niet vinden.
Waarschijnlijk is de film of serie nog te nieuw. Series zijn zeer snel na de originele verschijningsdatum te vinden. Een film kan wat langer duren.

6. Kan ik live sportwedstrijden kijken?
Ja, de meeste sportwedstrijden kunt u via een livestream bekijken.

7. Sommige apps reageren niet meer.
Sluit de Mediaplayer X9 app af en start deze opnieuw op.

8. De Mediaplayer X9 Box reageert niet meer.
Start de Box opnieuw op door de voedingskabel eruit te halen en weer erin te stoppen. Mogelijk wordt de Box te warm, staat deze in een kast of op/onder andere apparaten?
Zorg voor voldoende ventilatie.

9. De Box geeft een “fout in script” of andere (connectie) error?
– Is de Box verbonden met internet?
– Indien draadloos: klopt uw wachtwoord van uw Wi-Fi netwerk?
– Indien bekabeld: is de netwerkkabel in orde  en werkt uw router/modem correct?


10. De afstandsbediening op mijn smartphone of tablet werkt niet.
Zorg dat uw smartphone of tablet verbonden is met uw Wi-Fi netwerk en dat de Mediaplayer X9 app aanstaat. Heeft u uw telefoon juist verbonden met de Mediaplayer X9 app,
zoals beschreven in de handleiding ? Werkt de afstandsbediening nog niet, start dan de Mediaplayer X9 app opnieuw op.

11. Hoe kan ik mijn Mediaplayer X9 box updaten?
Zowel uw Android besturingssysteem als de Mediaplayer X9 app worden automatisch geüpdate.

12. Ik zie geen beeld op mijn TV.
Heeft u de HDMI-kabel correct aangesloten en zit deze “recht” in de Box, staat uw TV op het juiste kanaal?
Zo ja, start de Box opnieuw op door de voedingskabel eruit te halen en weer erin te stoppen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.